Zmanjšanje stroškov

  • Prefinjena podpora za izravnavanje terminov sprejemanja in vračanja v servisu ne samo, da razveseli vaše stranke, ampak tudi vam prihrani vire, ki bi bili sicer potrebni za delo v konicah v dopoldanskem in popoldanskem času.
  • Avtomatizirana SMS sporočila vašim strankam zmanjšajo vaše stroške komunikacij za, na primer odobritev dodatnih popravil, obvestila o zaključku popravila z informacijami o strošku popravila ali opomnik za zamenjavo pnevmatik.
  • Pravočasno boste prejeli natančne informacije o neizrabljenem času v delavnici oziroma o ali zaposlenih z nižjo produktivnostjo in lahko sprejeli pravočasne ukrepe.
  • Še pred sprejemom novega naročila stranke boste opozorjeni o odprtih dolgovih.
  • Avtomatiziran izračun predloga naročila zagotavlja dobro ravnotežje med možnostni dobave in v zalogah vezanih sredstvih.
  • Z avansi zmanjšate količino nadomestnih delov, ki vam obležijo, ker jih stranka ne pride iskat.
  • Agenti in samostojni serviserji za naročanje delov pri vas uporabljajo spletno trgovino in ne potrebujete ljudi za posredovanje informacij.
  • Če so prodajalci vozil nagrajeni s provizijo, ki temelji na doseženi razliki v ceni, se zmanjša število prodaj z majhno ali negativno razliko v ceni.
  • Če imate več lokacij, znižate stroške trženja z uporabo skupne baze strank in s tem preprečite večkratno pošiljanje obvestil istemu naslovniku.
  • Vpogled v zaloge na drugih lokacijah preprečuje naročanje delov, ki so že na zalogi v zadostni količini a na drugi lokaciji.
  • Veliko stroškom se lahko izognete s pravočasnim odzivom na spremembe, ki jih zaznate s pomočjo kazalnikov v poslovnem poročanju.